<.:.KeInDaHaN YanG SeMeNtArA.:.>

nikmatilah hidup ini agar kita lebih bersyukur...

Monday, March 17, 2008

KeDAi BuNgA

Awal tahun 2008, sekali lagi aku dan ekin telah mula cuba membina satu lagi impian iaitu berniaga. Kedai bunga dan aksesori perkahwinan menjadi pilihan kami.


Alamat kedai: Lot 2119, Jalan Hj Abdul Rahman Off Jalan Meru, 41050 Klang, Selangor.

Kepada sesiapa yang ingin mencari bunga-bunga tiruan, aksesori perkahwinan, bunga telur, reben dan sewaan arch, dulang hantaran bolehlah menghubungi saya atau emailkan ke santai_dehs@yahoo.com .

Labels:

2 Comments:

  • At 8:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hai Halim..takde citer baru ke..comey anak ko..menarik la blog ko ni..tapi awal2 tu nampak mcm jiwang karat je..ajarla aku buat slideshow macam gambo kawin ngan gambo baby ko...aku teringin nak buat kat fp aku..tolong ek...kirim salam kat wife ko..

     
  • At 8:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    Halim..aku dah berjaya buat slide show tu..tapi aku fail la nak masukkan kat fp aku..Benda ni hanya utk blog je ke? aku try copy embed code tu kat tag dalam profile..tapi tak leh la..ke aku silap code? tolong la sifu....ai still takde citer baru...

     

Post a Comment

<< Home