<.:.KeInDaHaN YanG SeMeNtArA.:.>

nikmatilah hidup ini agar kita lebih bersyukur...

Thursday, June 02, 2005

MaCaM-MaCaM AdA.....

Betul ke? Boleh ke? Isk,.boleh caye ke? Tapi semangat gile nak tau ni. Tengah-tengah demam ni. Memang nak macam-macam. Aku mesti cari. Lepas aku 'on'kan komputer, aku cari. Dapat. Aku cuba buka. Tapi isinya lain pulak. Camne ni? Iza kata ada. Dia dapat SMS kata ada. Dekat radio pun cakap ada, tapi dia dengar tak habis sebab dia dengar dalam keta, bila dah sampai radio ditutup, dia tak dapat dengar camne nak buka.
"Saya dapat SMS abang Halim, tapi tak disebut pulak buka kat mane?" Iza cuba bagi keyakinan pada aku yang benda tu ada.
Takpe aku cuba lagi. Aku buka satu-satu. Macam mane rupenye ya? Macam ni ke? Tak boleh tengok pun?
" Ha!...adalah Iza." Aku begitu teruja bila benda tu keluar kat skrin komputer.
" Tapi kena subscribe lah pulak."aku memberi infomasi pada iza sambil jari aku bermain dengan cursor mencari maklumat yang boleh bagi aku lebih kefahaman.
"Pandai betullah diorang nak buat duit."Iza bagi respon dari kata-kata aku.
"RM 9.00 sebulan."Aku bagi maklumat yang aku baca.
" Saya nak cubalah, nak tengok camne."Aku buat keputusan.
"Pukul berapa nak pergi ni?" Tiba-tiba Amiri datang kat aku, dah siap dengan fail dengan laptop tersangkut kat bahu.
" Jap lagi, dah siap ya?" Aku buat-buat tanya soalan yang dah ada jawapan.
Nak kuar pulak. Takpelah nanti balik aku subscribe.
****************************************
Balik opis je kul 5.30 petang tadi, aku terus gi kat komputer aku.Aku buka balik benda tadi. Aku ikut apa yang disuruh. Aku bagi sms. Ting tong..hp aku bunyi. Cepat dia balas. Aku bagi lagi. Tak lama pastu bunyi lagi tepon aku. Yesss,.. dah dapat. Pastu aku sambung balik apa yang disuruh. Oooh....camni rupenya. Ok gak. Tapi tak de live ke? Tak kan camni je . Habis RM 9.00 aku.
"Kami minta maaf, terdapat gangguan teknikal, buka sebentar lagi"ayat yang tak best keluar kat skrin.
Takpelah dah demam punya pasal, dapat tengok camni pun oklah.
+++++++++++++++++++++++++++++
Korang nak tau tak apa benda nya? Kalau dah tau takpalah. Saje nak cerite. Kalau belum tau, tekan lah kat iklan AF kat ruangan iklan tu. Nanti dapatlah tau. Ok...

4 Comments:

  • At 9:04 AM, Blogger Yatt said…

    hahha abg halim demamm teruk tuuhhh vote tuk sape tuhhh.. ni misti cerita pasal AF extra huhhu ade gak blog mana tak dia tulis pasal menda tuh.. dah register tp tak leh nengok pun video af tuhhh

     
  • At 6:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    ooooo
    antu AF yerk abg halim nik
    vote saper
    mawi ek.................

     
  • At 4:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Very nice site! » » »

     
  • At 6:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    Enjoyed a lot! »

     

Post a Comment

<< Home