<.:.KeInDaHaN YanG SeMeNtArA.:.>

nikmatilah hidup ini agar kita lebih bersyukur...

Tuesday, May 31, 2005

ArA, AmY, NaiMaH, ZuEJaWs, MuZa...

Hari ini adalah hari terakhir student Uitm praktikal kat opis. Mereka adalah seperti kat gambar atas tu dari kiri Muza, Naimah, Halim(student tua=>akulah tu), Ara dan berdiri dari kiri Zue(Zuejaws,...peace) dan Amy(Amy masihkah ingat lagiiii=>kena nyanyi lagu Shidee awal tahun 90an). Terasa sedih pulak bila diorang takde. Tak boleh nak kacau lagi. Sempena hari terakhir diorang ni ingat nak bawa diorang gi makan. Suruh Ara cari tempat nak makan kat mane,..last-last aku jugak tentukan tempat makan tu. Aku cadangkan makan Restoran Selamber kat Sek. 25. Diorang pun ok je. Balik keja, lepas diorang settle dengan staff lain, mulalah bersiap nak pegi. Tapi Muza dan Zue tak dapat pegi sebab ada hal. Kebetulan pulak Hj Taqi nampak so dia pun ikut sekali selain Amiri dan Rosli yang aku ajak sekali. Ara, Naimah dan Amy naik keta aku buat pertama kalinya.manakala Rosli ngan Amiri naik keta Hj Taqi. Sampai je Hj Taqi cakap aku bayar dulu pastu claim ngan dia. Tapi lepas order dia terus hilang nak jalan2 katanya. Tapi sebenarnya dia nak cucuk duit. Tak jadi aku nak belanja diorang, bos dah belanja, sume skali dia bayar, aku belanja otak-otak je. Semoga pengalaman semasa praktikal ni dapat membantu korang sume dalam pembelajaran dan kerjaya korang kelak. Ingat2lah kami kat sini.

2 Comments:

  • At 1:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    abang halim
    naimah ni
    jangan la sedih
    doakan saya ek
    la ni duk umah boring
    awal bulan 7 nanti naik la belajar
    ok ye
    thanks a lot
    abang halim banyak tolong saya kat waja
    terima kasih

     
  • At 6:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    alop...
    kijer rajen2 abang halim
    ara akan alwiz ingat sumer tunjuk ajar abang halim
    abang halim kool....
    ekeke....
    banyak jasa terbayo..
    seperti.....
    betulkan printer..
    ajor de catano walaupun ara blur2
    kalo kawin jempot tau...
    kitorang turun johor

     

Post a Comment

<< Home