<.:.KeInDaHaN YanG SeMeNtArA.:.>

nikmatilah hidup ini agar kita lebih bersyukur...

Wednesday, May 25, 2005

MpKt oh MpKt

Alamak,...terkejut aku dibuatnya walaupun memang patut aku dikejutkan. Dah hampir sebulan balik dari Terengganu aku buat-buat lupa pasal report MPKT. Minggu lepas lagi Hj Taqi dah bagi hint kat aku, bila dia boleh review MPKT. Tapi petang tadi sebelum balik keja, Hj Taqi datang kat meja aku sambil senyum menyuarakan keinginannya sekali lagi.
" Lim, hari Jumaat nie boleh kita bincang pasal MPKT, pastu boleh terus kuar invois" dengan senyuman yang macam terpaksa aku pandang dia.
"Jumaat nie?" aku buat-buat tanya balik untuk kepastian.
"Aa"jawab Hj Taqi sambil meghadiahkan senyuman lembut seorang boss.
"aaa..okay" jawapan macam orang tengah mamai baru dikejutkan dari tidur.
Lepas dia blah je aku pun pandang kat Amiri minta simpati, harap-harap dia dapat tolong-tolong sikit. Mana taknya satu isu pun tak create lagi, working paper tak tersusun lagi, laporan terperinci baru 30%. Tapi biasalah aku, tak akan mengaku kalah selagi belum cuba. Akan ku cuba sedaya upaya aku untuk menyiapkannya.(Semangat je bekobar-kobar). Dalam kepala dah ada plan, nak buat yang mana dulu. Susun working paper ikut indeks, pastu review keja Amiri dan Herwan,pastu buat ML, pastu laporan terperinci pastu buat invois pastu antar, pastu siap...Isk,isk banyak juga kejanya. Staybacklah aku malam ni..Oi lim..keja-keja.... -mpkt-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home